CMG heeft 1999 een omzet geboekt van ruim 2,06 miljard gulden. Dit ligt 40 procent boven het niveau van 1998. Toen werd een krappe 1,46 miljard in de boeken geschreven. De nettowinst nam nog sterker toe. De 188,9 miljoen gulden ligt 52 procent boven de 122,7 van een jaar geleden.
De Benelux vormt nog steeds veruit de belangrijkste markt voor de Brits/Nederlandse IT-dienstverlener. Daar genereerde de onderneming voor ruim 1,35 miljard gulden aan omzet. In 1998 werd de grens van één miljard gulden nog niet bereikt en bleef de omzet op 984 miljoen steken. De groei in het Verenigd Koninkrijk ligt aanmerkelijk lager. Daar kwam de omzet uit op 427 miljoen gulden, tegen 367 miljoen over 1998. De mindere groei schrijft het management voornamelijk toe aan de terughoudendheid aan investeringen in verband met de millennium-wisseling.
De belangrijkste groeimarkten liggen echter in Duitsland en Frankrijk. Daar nam de omzet met respectievelijk 65 en 165 procent toe tot 202,8- en 82,3 miljoen gulden. De enorme groei in Frankrijk kon echter niet voorkomen dat de onderneming daar nog steeds verlies lijdt (275 duizend gulden).
Hoewel CMG het op alle markten die het bestrijkt goed doet, zit de grootste groei in de telecommunicatiehoek. De omzet in deze sector nam het afgelopen jaar met 152 procent toe. Dit kwam met name door de sterk stijgende vraag naar mobiele telefonie. Voor de dienstverlener was dit onder meer aanleiding voor het opzetten van een software-ontwikkelafdeling in het Ierse Cork. Daarnaast heeft CMG als een van de eersten een op hetwireless application protocol (WAP) gebaseerd systeem operationeel.