Managed hosting door True
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Qhuba benoemt Eric Nijman tot partner e-business

Qhuba, specialist in strategie-executie en digitale transformatie, heeft Eric Nijman aangetrokken om de practice rond e-business te gaan leiden. Nijman heeft twintig jaar ervaring in dit vakgebied. Hij vervulde bij diverse bedrijven de rol van e-commerce directeur. Hij bekijkt innovatie altijd door de bril van de klant: hoe kunnen we klanten beter bedienen gebruikmakende van nieuwe technologie?

Over zijn keus voor Qhuba zegt hij: “Ik ben een bouwer. Ik heb de afgelopen jaren veel e-commerce omgevingen opgezet en gekoppeld. Bij Qhuba ligt de uitdaging in eerste instantie in het bouwen van een team dat onze klanten kan helpen excelleren in alle deelgebieden van e-commerce.” Het aantal deelgebieden dat het e-business Competence Center afdekt is groot: van content marketing tot customer service en van SEO tot fulfilment. “Wij kunnen niet alleen e-business omgevingen ontwerpen en implementeren, maar fungeren ook als vraagbaak voor bedrijven als het bijvoorbeeld gaat om adoptie van nieuwe technologie om klanten beter te bedienen of de integratie van diverse kanalen.”

Nijman voelt zich prettig bij de cultuur van Qhuba. “Het is een data driven organisatie die vrijwel alle projecten agile aanpakt: in kleine stappen zichtbare successen boeken. Het is bovendien een lerende organisatie die sterk gericht is op continuous improvement. Je mag hier fouten maken. Dat wakkert innovatie aan.”

Qhuba directeur Wouter Hasekamp is blij met de komst van Nijman: “Qhuba heeft weliswaar veel e-commerce projecten gedaan, maar vaak als onderdeel van ofwel een bredere digitale transformatie of juist aangevlogen vanuit een heel specifiek onderdeel, zoals bijvoorbeeld het digitaliseren van productinformatie. De expertise van Eric is om e-commerce te bekijken door de bril van de klant: hoe kunnen we zijn wensen nog beter inventariseren? Hoe kunnen we nog gerichter en sneller reageren op zijn behoeften? Het gaat dan altijd om de integratie van verschillende onderdelen, zoals een e-commerce platform, online marketing, social en mobile commerce, webanalytics et cetera. Daar ligt zijn grote kracht. We zijn daarom blij dat hij voor Qhuba heeft gekozen. Zowel onze klanten als onze medewerkers zullen profiteren van zijn kennis en ervaring.”

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/5941412). © Jaarbeurs IT Media.
?

Vacatures

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×