Sage, specialist in businessmanagementsoftware en -diensten, introduceert de nieuwe generatie van zijn mid-market-ERP-oplossing: Sage ERP X3 versie 7. Deze oplossing is volledig gereviseerd voor de beste gebruikerservaring, ongeacht het type toegang en in het bijzonder voor mobiele toegang.
Onderzoek van Sage toont aan dat mid-market-ondernemingen drie duidelijke prioriteiten hebben: nieuwe klanten aantrekken, operationele kosten verlagen en omzet doen groeien. Sage ERP X3 versie 7 is opnieuw ontworpen om deze belangrijke uitdagingen aan te pakken met nieuwe features. Bij versie 7 zijn gebruiksgemak en mobiliteit standaard geïntegreerd, waardoor midden- en kleinbedrijven de mogelijkheid hebben meer te doen in minder tijd, en onderweg. Dit helpt ze kosten te verlagen en nieuwe klanten binnen te halen. De nieuwe versie bevat een compleet nieuwe, intuïtieve, samenwerkende webinterface op basis van html5, die meerdere browsers en gebruikerspersonalisatie ondersteunt. Versie 7 biedt nu ook mobiele toegang en een reeks web-apps, Microsoft Office-integratie en een geheel nieuwe, krachtige zoekfunctie.
De vernieuwde Sage ERP X3 versie 7-oplossing geeft ondernemingen controle over hun activiteiten. Het biedt een dashboard dat in één oogopslag een globaal overzicht geeft van het gehele bedrijf met een analyse van de gegevens, waar en wanneer dat nodig is. Bovendien helpt de flexibiliteit van versie 7 organisaties om klanten beter van dienst te zijn, de cashflow te sturen en nieuwe markten te veroveren.