Managed hosting door True
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Lipar komt met agendasysteem PlannedWell

 

Schoonheidssalon

Lipar heeft het productassortiment uitgebreid met PlannedWell, een zelf ontwikkeld digitaal agendasysteem specifiek voor de beauty- en wellnessbranche. Hiermee kunnen allerlei soorten bedrijven – zoals schoonheidssalons, afslankinstituten, pedicures, sauna’s en kappers – hun afspraken met klanten inzichtelijk maken, klantgegevens vastleggen en verschillende schema’s bekijken, waaronder voorraad- en financiële overzichten.

PlannedWell biedt om te beginnen een duidelijk overzicht van de afspraken in de agenda. Het overzicht kan per dag of per week bekeken worden, maar ook per behandelingsruimte of per medewerker. Elk soort behandeling krijgt een eigen kleur in het systeem, zodat in één oogopslag zichtbaar is welke behandelingen er op de planning staan. Voor iedere invoer kan de salonmedewerker zelf de begin- en eindtijden definiëren. Volgt de klant een bepaalde kuur, dan zijn repeterende afspraken gemakkelijk in te voeren.Daarnaast is het mogelijk om klantgegevens op te slaan. De salonmedewerker kan bijvoorbeeld de voortgang van behandelingen vastleggen door metingen of een verslag toe te voegen.

Ook de verkoopgegevens zijn per klant inzichtelijk, voor zowel voorraadartikelen als behandelingen. De salonmedewerker kan facturen en betalingswijzen inzien, en indien nodig direct de voorraad bijwerken.Verder zijn binnen het systeem meerdere overzichten beschikbaar. Zo kan een medewerker per product de voorraad bekijken en zijn er bestellijsten. Met de statistische overzichten kan de medewerker bijvoorbeeld de behandelingen of het aantal verkochte producten in een bepaalde periode bekijken.

De financiële overzichten geven inzicht in de omzet, onder andere per periode, per soort behandeling, per klant en per betaalwijze. Het systeem is goed beveiligd en op het moment dat de internetverbinding wordt verbroken, gaan er geen gegevens verloren. Bovendien wordt er dagelijks een back-up gemaakt van de gehele database.

De aspirant gebruiker krijgt een duidelijk handboek en persoonlijke begeleiding bij het opzetten van de database (denk aan het klantenbestand, de producten en behandelingen, alle medewerkers). Voor klanten die ook salonapparatuur aanschaffen bij Lipar worden de startkosten niet in rekening gebracht.

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/4545705). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees meer over


Vacatures

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×