Managed hosting door True

Bedrijf vindt unified communications te complex

Slechts vier op de tien West-Europese bedrijven maakt gebruik van unified communications & collaboration (ucc)-diensten. Dat blijkt uit een internationaal onderzoek van Interoute en IDC naar het gebruik van deze technologie. Als belangrijkste reden wordt hiervoor de complexiteit van de technologie genoemd.

De onderzoekers stellen dat ucc een belangrijke rol speelt bij digitale transformatie. Zij voorzien in een geïntegreerde communicatieomgeving binnen een organisatie en verbeteren zo de klantervaring en de productiviteit. Bedrijven met de grootste kans op succes, zijn die ondernemingen die erin slagen digitale platforms te integreren in hun business. Medewerkers kunnen zo efficiënter werken en voor een betere klantinteractie zorgen.

'Derde-platformtechnologieën zoals social, mobile, analytics en cloud, creëren mogelijkheden voor bedrijven om de volledige klantervaring te hernieuwen. Zij kunnen tegelijkertijd een hogere operationele efficiëntie bereiken door al hun communicatie te consolideren', zegt Jason Andersson, analist bij IDC en auteur van het rapport.

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/5861074). © Jaarbeurs IT Media.
?

 

Jouw reactie


Je bent niet ingelogd. Je kunt als gast reageren, maar dan wordt je reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om je reactie direct geplaatst te krijgen, moet je eerst rechtsboven inloggen of je registreren

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
Je reactie ontbreekt
Vacatures

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×