Managed hosting door True

Nieuwe bewustwordingscampagne voor studenten

 

Surfnet en Kennisnet Ict Op School lanceren een bewustwordingscampagne met de naam 'Studenten zijn dom'. Deze campagne moet studenten bewust maken van de mogelijke risico's van internetgebruik.

In de campagne worden volgens Surfnet en Kennisnet de drie gouden regels benadrukt waarmee veel ict-beveiligingsproblemen voorkomen kunnen worden. De campagne werd eerder gevoerd in 2004 en 2005. Dit jaar is het beeld van de campagne volledig veranderd. Ook is gekozen voor andere middelen, waaronder filmpjes en een game. De doelgroep van de campagne bestaat uit studenten in het hoger onderwijs en de MBO-sector.

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/1763108). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees meer over


 
Vacatures

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×