Managed hosting door True

Nieuwe bewustwordingscampagne voor studenten

Dit artikel delen:

Surfnet en Kennisnet Ict Op School lanceren een bewustwordingscampagne met de naam 'Studenten zijn dom'. Deze campagne moet studenten bewust maken van de mogelijke risico's van internetgebruik.

In de campagne worden volgens Surfnet en Kennisnet de drie gouden regels benadrukt waarmee veel ict-beveiligingsproblemen voorkomen kunnen worden. De campagne werd eerder gevoerd in 2004 en 2005. Dit jaar is het beeld van de campagne volledig veranderd. Ook is gekozen voor andere middelen, waaronder filmpjes en een game. De doelgroep van de campagne bestaat uit studenten in het hoger onderwijs en de MBO-sector.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.