Managed hosting door True

NBSA benoemt SLTN tot beste ICT-werkgever

Het Nationale Business Succes Award (NBSA) instituut roept SLTN Inter Access uit tot beste werkgever in de ict-branche. Hiermee maakt de ict-dienstverlener uit Hilversum kans op de benoeming tot Best Presterende Werkgever tijdens De Nationale Business Succes Awards 2016.

Het Nationale Business Succes Award instituut reikt elk jaar De Nationale Business Succes Award uit. Deze jaarlijkse ondernemersprijs wordt gerealiseerd in samenwerking met het Financiële Dagblad, BNR Nieuwsradio, het Algemeen Dagblad, Nieuwsbank, Quote, Nu.nl, Elsevier, Managementteam, RTL en SBS6.

Daarnaast reikt NBSA ook de prijs van Best Presterende Werkgever uit. Deze wordt geselecteerd uit de branchewinnaars. Per branche moeten de honderd voorgeselecteerde bedrijven een vragenlijst invullen, waarna een jury de branchewinnaar selecteert. In de ict-branche werd dit ict-dienstverlener SLTN Inter Access. Hiermee dingt het mee voor de landelijke titel ‘Best Presterende Werkgever’.

Loyalty performance plan

SLTN-ceo Eugène Tuijnman vertelt dat SLTN Inter Access zich onderscheid van andere bedrijven in de ict-sector met hun zogenaamde ‘loyalty performance plan’. Dit plan biedt individuele werknemers een extra financiële vergoeding boven de primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

‘Op basis van de individuele performance (het aantal gewerkte uren tegenover de bereikte opbrengst), krijgt een werknemers een silver, gold of platinum status. Deze status biedt werknemers een extra financiële vergoeding’, licht Tuijnman toe. ‘De vergoeding wordt op vijf manieren uitgekeerd: een gelduitkering, opleidingsmogelijkheden, een sportabonnement, goodies (een telefoon of notebook) en in mobiliteit (fiets of een hogere klasse lease auto).’

Dit plan is momenteel uitgerold bij de professional services-unit, dat bestaat uit zo'n driehonderd medewerkers. ‘We kijken naar de mogelijkheden om het programma ook bij managementfuncties uit te rollen’, laat Tuijnman weten. ‘Hierbij kijken we niet alleen naar de performance in uren, maar ook naar de klanttevredenheid van medewerkers.’

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/5761109). © Jaarbeurs IT Media.
?

 
Vacatures

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×