Managed hosting door True

Salesforce komt met AI-platform Einstein

De Amerikaanse online-softwareleverancier Salesforce breidt zijn customer relationship management (crm)-platform uit met artificial intelligence (ai)-functionaliteit. Gebruikers kunnen door middel van clicks of code ai-apps bouwen die slimmer worden op basis van elke interactie. Met dit Salesforce Einstein kunnen afdelingen zoals verkoop, service en marketing binnen organisaties betere voorspellingen doen en gepersonaliseerde klantervaringen bieden.

Salesforce Einstein levert automatisch suggesties en aanvullingen op basis van historische klantgegevens, e-mails, streams uit social media, afbeeldingen op internet, data uit Salesforce Chatter, agenda, e-commerce en zelfs IoT-signalen.

Het platform is multi-tenant, wat inhoudt dat middels machine learning het inzicht van de ene klant wordt gebruikt om de ai-tool ook voor andere klanten krachtiger te maken. Omdat Salesforce miljoenen gebruikers heeft die dagelijks informatie invoeren, kunnen er allerlei dwarsverbanden worden gelegd en is de Einstein-software in staat betere modellen voor verkoop, service en marketing te ontwikkelen.

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/5840129). © Jaarbeurs IT Media.
?

 

Reacties

Dus patronen die ontdekt worden in klantenbestand van FietsenVerkoopAmtsterdam BV worden gebruikt bij de startende FietsenVerkoopAmstelveen BV. Mooi! :/

Jouw reactie


Je bent niet ingelogd. Je kunt als gast reageren, maar dan wordt je reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om je reactie direct geplaatst te krijgen, moet je eerst rechtsboven inloggen of je registreren

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
Je reactie ontbreekt
Vacatures

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×