Managed hosting door True

Roltrap- en liftonderhoud Kone in Orange-cloud

Dit artikel delen:

Kone, de Finse leverancier van roltrappen en liften, kiest Orange Business Services voor de levering van twee contactcenteroplossingen. Die moeten zorgen voor een betere klantenservice en verkoopondersteuning in 22 landen, waaronder de Benelux. De oplossingen draaien in de cloud.

Kone onderhoudt meer dan één miljoen liften en roltrappen in zo’n zestig landen. Een efficiënte en betrouwbare klant- en verkoopondersteuning is daarbij essentieel om zaken te kunnen blijven doen. Orange Business Services is aangetrokken om nieuwe contactcenteroplossingen in te voeren, grotendeels gebaseerd op Avaya/EMC-technologie.

De contactcenteroplossing waar diverse kanalen aan gekoppeld zijn, zoals e-mail, chat en spraakdiensten, wordt in Europa, het Midden-Oosten en Noord-Amerika ingezet. De contactcenterapplicatie is noodzakelijk voor de onderhoudsdienstverlening van Kone bij defecte liften en roltrappen. Ook is de oplossing geïntegreerd met het ict-beheerplatform en de Salesforce CRM software-oplossing die de fabrikant gebruikt.

De flexibele cloud-oplossing zorgt ervoor dat Kone op eenvoudige wijze voor verschillende kanalen zoals spraak en e-mail kan kiezen en alles gemakkelijk zelf kan opzetten, beweert Orange Business Services. Omdat de oplossingen met de relatiebeheersoftware van Salesforce zijn geïntegreerd, werken de monteurs met dezelfde interface, ongeacht het ingezette kanaal voor communicatie.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.