Managed hosting door True

Chatbot is basis voor customer experience

Ga naar https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/ Tele2 zegt:Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn? Jij zegt:wat is goedkoper; prepaid of een sim-only abonnement?…

Mendel, ik heb de bol.com chatbot bekeken en heb het overigens niet kunnen betrappen op ai of geavanceerde patroonherkenning. Wel gewoon goed gescript en daarmee prima…

@Jan ... helaas zit ik niet in de (luxe?-)positie dat ik de zakenpartners zelf uit mag kiezen. Bij veel grote bedrijven wordt dit allemaal uitbesteed en…

Voorbeeld? Ik heb persoonlijk goede ervaring met de virtuele assistent van bol.com. Deze chatbot heeft 3x mijn vraag correct beantwoord, eigenlijk tegen mijn verwachting in. (NB:…

@PaVaKe ik kies mijn zakenpartners met zorg uit en krijg mensen aan de lijn die weten waarover het gaat of mijn probleem doorsluizen naar specialisen die…

Een chatbot is leuk, maar komt natuurlijk niet boven het niveau van de webgebaseerde vragen en antwoorden uit. Het is gewoon een ander kanaal naar dezelfde…

@Jan / @ Henri ... wat is het verschil tussen een chatbot en een callcenter mederwerker in verweggistan die je op basis van een standaard vraag-antwoordlijstje…

Ik wil geen chatbot aan de lijn maar een mens die samen met mij mijn probleem oplost. Wat dat betreft sluit ik me Henri aan, ik…

Jaap-Jan, Je verhaal zou me direct overtuigen met een goed voorbeeld. Ik heb er heel veel voor over om een goede chatbot te ontmoeten. Helaas, het…

 
Meest gewaardeerd
    Aantal
reacties
Gemiddelde
waardering
1 Ewout Dekkinga 326 6.83
2 Henri Koppen 2499 6.81
3 Will Moonen 280 6.79
4 Reza Sarshar 1436 6.75
5 Ruud Mulder 1220 6.75
6 Pa Va Ke 1399 6.71
7 Louis Kossen 755 6.67
8 Willem Oorschot 592 6.57
9 NumoQuest 1825 6.54
10 Jan van Leeuwen 1553 6.51
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.