Managed hosting door True
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Nieuwe EVault 7 back-up is volledig failproof

Dit artikel delen:

EVault, onderdeel van Seagate, lanceert nieuwe EVault 7 back-upapparaten die zijn ontworpen om de alsmaar groeiende hoeveelheid data nog efficiënter te kunnen schalen, beveiligen en herstellen. Ze bieden volgens de producent de enige mid-marketoplossing met snelle en eenvoudige recovery bij storingen.

De EVault 7 back-apparatuur bevat back-up- en recovery-applicaties die gebruikers de voordelen bieden van de cloud: flexibele en off-site databeveiliging. Tegelijkertijd houden gebruikers on-site controle over hun data en werkzaamheden. De nieuwe generatie EVault 7-apparatuur is specifiek gebouwd met voorgeconfigureerde hardware, storage en software die is ontworpen voor eenvoudige en efficiënte, hybride databeveiliging.

Klanten kunnen kiezen voor EVault Plug-n-Protect - een alles-in-één apparaat met aan te passen cloudreplicatie - of voor EVault Express Recovery Appliance dat een lokale cache toevoegt aan cloudback-ups voor snellere datarecovery. Bij beide apparaten profiteren klanten van supportdiensten van EVault. Daar hebben zij één contactpunt voor software, hardware en storage.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Reacties

alles in 1 apparaat duwen dat wordt geleverd en supported door dezelfde leverancier. Dat lijkt me Vendor lock-in + intro van Single point of failure.
Gelukkig heb je daar geen last van want het apparaat is volledig failproof :)

@ Mauwerd,
Dat heet toch functionele integratie?. Daar is de hele vooruitgang van de ICT op gebaseerd. Daarna kunnen we weer een studie doen om spofs te vermijden, om vervolgens redundancy in de architectuur te stoppen en dan weer "actief" te monitoren, zodat we maar een ding tegelijkertijd moeten vervangen, want ICT gaat altijd een keer stuk.

@Maarten,
Zo is dat, die studie heb ik maar alvast gedaan.

@ Mauwerd,

Zwart wit gezien heb je wel een beetje gelijk. Echter zie je steeds meer klanten voor appliances kiezen. Dit vergemakkelijkt het 1 en ander door dat alles samengevoegd is. 1 centraal aanspreekpunt, vaak maar 1 supportcontract heeft zo zijn voordelen.

Er vanaf komen is natuurlijk wel weer wat lastiger.

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.