Managed hosting door True
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

AltiGen breidt uit met functionaliteit voor Lync

 

AltiGen Benelux breidt zijn portfolio uit met call/contact center-functionaliteit voor bedrijven die de Microsoft Hosted Lync 2010-oplossing vermarkten. AltiGen’s MaxACD voor hosted service providers kan het best omschreven worden als een volwaardige ‘all in’ Automatic Call Distribution (ACD) / Klant Contact Center-oplossing waarmee een beller in de wacht kan worden gehouden, op volgorde van binnenkomst met eigen teksten en routeringen. Skill based routing en gespreksopname maken onder andere standaard deel uit van de oplossing.

De MaxACD-basissoftware voor hosted service providers biedt een service provider of reseller de mogelijkheid call/contact center-oplossingen, tijdelijk of permanent, aan zijn cliënten te verkopen. Is deze software geïnstalleerd (in de ‘cloud’ of ‘on premise’) dan kan de provider/reseller onder andere Agent-, Supervisor- en Call Recording-licenties uitgeven op basis van een vaste prijs per maand. De maandprijzen zijn inclusief onderhoud en software sssurance. De afrekening met AltiGen Benelux vindt maandelijks, achteraf plaats, op basis van het aantal geactiveerde licenties in die maand.

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/4599671). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees meer over


Partnerinformatie
Vacatures

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×