Managed hosting door True
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Toshiba helpt winkels bij thuisbezorging

 

Order Pick & Pay is ontwikkeld vanuit de Toshiba Mobile Shopping Experience (MSE)-suite en is bedoeld voor winkels die aan thuisbezorging doen. Dankzij de koppeling met de Toshiba TEC storeMate-kassaomgeving is order Pick & Pay volledig online waardoor actuele aanbiedingen of prijswijzigingen meteen zijn verwerkt op de mobile handscanner. Het werkt tevens in combinatie met software van andere leveranciers.

Spar is de eerste in Nederland die voor een deel van de winkels de ‘order Pick & Pay’-oplossing van Toshiba TEC gaat inzetten om aan te sluiten bij de groeiende tendens in levensmiddelenland van webwinkelen. Soms gaat het om bedrijven of instellingen, maar in de grote steden maken ook steeds meer gezinnen gebruik van een bezorgservice of digitale bestelservice voor hun dagelijkse en dagverse boodschappen.

Een van de vestigingen van Spar waar order Pick & Pay draait, is Spar Schut op Schiermonnikoog. Deze enige supermarkt op het Waddeneiland heeft 135 vaste klanten die regelmatig boodschappen thuisbezorgd krijgen. Van hotels en restaurants tot en met sportkantines. Naast de vestiging op Schiermonnikoog maakt ook de Spar-winkel in Leiden gebruik van order Pick & Pay en zullen in 2011 naar verwachting verschillende Spar-winkels deze oplossing gaan gebruiken.

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/3775980). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees ook


Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.