Hoe kunnen ontwikkelingen als artificial intelligence (AI), internet of things (IoT) en robotisering helpen om de klanttevredenheid te verhogen? Deze vraag staat centraal tijdens SEE 2018, de service excellence experience van het jaar.
SEE is er voor iedereen die verantwoordelijk is voor de beste kwaliteit van services – zowel interne dienstverlening vanuit de afdeling IT, facilitair en HR als externe ondersteuning. Maar ook voor iedereen die met een scherpe blik anderen helpt in de optimalisatie van hun dienstverlening. Tijdens het evenement op 2 oktober in TivoliVredenburg te Utrecht komen de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van service excellence aan bod. Het programma richt zich vooral op de toekomst van dienstverlening en de stappen ernaartoe. Door opkomende technologieën zoals AI, IoT en robotisering verandert immers de manier waarop mensen en organisaties werken. Bezoekers van SEE 2018 krijgen concrete tips en handvatten om zelf direct aan de slag te gaan met service excellence.
Sprekers tijdens SEE 2018 zijn onder meer:
- Jim Stolze, tech-ondernemer en mede-oprichter van het platform Aigency
- Indrek Õnnik, projectmanager bij e-Estonia, de digitale service-organisatie van Estland
- Richard van Hooijdonk, futurist en trendwatcher
- Wolter Smit, CEO van TOPdesk
- Jon Faulkner, voormalig CIO van de London School of Hygiene and Tropical Medicine
- Peter Hinssen, internationaal gerenommeerd tech-ondernemer en auteur
- Mary de Wagenaar, manager servicepunt faciliteiten bij Gemeente Tilburg
Tickets zijn te koop via de website van SEE 2018.