Managed hosting door True
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Aspect zet vernieuwde Zipwire in de markt

 

Aspect Software introduceert een update van Zipwire, de 100 procent cloud-based contactcenter-oplossing van het bedrijf. Zipwire 3.10 bevat onder andere nieuwe omni-channel reporting-mogelijkheden en naadloze integratie met ZenDesks klantenservice-applicaties en Oracle RightNows CX Cloud Service-applicatie

Contactcenter-reporting is zo goed als de verzamelde data. De toegankelijkheid van deze data en het gemak waarmee de data geanalyseerd kan worden zijn essentieel voor bruikbare inzichten. In combinatie met Aspects continuity server - waarmee data over klantinteractie over verschillende kanalen te bewaren zijn - kan Zipwire nu een compleet 360 gradenoverzicht maken van de customer journey.

Met Zipwire kunnen bedrijven voor gemoedsrust gebruikmaken van het flexibele, schaalbare en veilige design van de cloudarchitectuur van Aspect. Voor klanten betekent dit een naadloze, eersteklas omni-channel experience, waarbij gebruikgemaakt wordt van geautomatiseerde self-service, live agentondersteuning, of bij het schakelen tussen deze twee wanneer nodig.

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/5748569). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees meer over


Vacatures

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×