Managed hosting door True
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Jaz in the City geholpen met Nhospitality

Het moderne viersterrenhotel Jaz in the City Amsterdam wil de beleving van de gasten continue optimaliseren. Een vereiste van service is goede communicatie, zowel naar de gasten toe als onder medewerkers. En dus investeerde het Jaz in the City hotel in een communicatietechnologie die succes biedt voor de lange termijn, de mobiliteit van het personeel vergroot, en op een unieke en efficiënte manier communiceert met gasten: Nhospitality van Nfon.

Jaz in the City Amsterdam staat voor een urban lifestyle. Geen clichés, maar een mix van muziek, eten en kunst zo nieuw dat er nog geen naam voor is. Het hotel biedt gasten een spannende en voortdurend veranderende klantervaring via opmerkelijke vormgeving, uitmuntende medewerkers en dagelijkse livemuziek in de bar. Daarbij was de wens het verblijf van de gast zo gemakkelijk mogelijk te maken met de inzet van innovatieve technologieën. Het gebruik van de smartphone als sleutel en de mogelijkheid om online de realtime beschikbaarheid van kamers te kunnen checken stonden daarbij hoog op het lijstje. Deze wensen vereisten een naadloze integratie met het al geselecteerde cloud-based property management systeem (pms) en op basis daarvan kwam Jaz in the City Amsterdam al snel bij Nfon terecht.

Joost van Beek, algemeen directeur van Jaz in the City Amsterdam, wil via innovatieve technologieën de hotelbeleving verbeteren. 'Met Nhospitality hebben we een toekomstbestendige communicatietechnologie in handen. Naast dat Nfon makkelijk was te integreren in onze cloud-based pms-systemen voegde het waarde toe aan het systeem dat we al gebruikten. De gasten vinden onze tools handig, maar ik zie ook een verandering onder het personeel. Zij hebben de Nfon-app op hun telefoon en zijn nu veel mobieler. De telefoon opnemen hoeft bijvoorbeeld niet meer alleen vanachter de receptie-desk. Zij kunnen overal in het hotel hun werkzaamheden uitvoeren, terwijl zij al die tijd via hun vaste nummer mobiel bereikbaar blijven.'

Oplossing

Nhospitality van Nfon sloot aan bij de wensen van Jaz in the City. Het communiceert tussen het Nfon-telefoniesysteem en andere door hotels en ruimte verhurende organisaties gebruikte systemen, waaronder meer dan 160 property management systemen. Het cloudtelefoniesysteem van Nfon ononderscheidt zich door zijn hoge besparingspotentieel, automatische updates, eenvoudige bediening en hoge beschikbaarheid. Een bijkomend voordeel voor het Jaz in the City Hotel is dat er geen contract nodig is en dat het afrekenen gebeurt op basis van actieve aansluitingen. Kosten voor de vaste telefoon zijn er alleen wanneer de kamer in gebruik is.

Dick Dompeling, directeur van Nfon-distributeur Zetacom: 'Nfon maakt maatwerk mogelijk en met Nhospitality profiteren hotels van hoge betrouwbaarheid en beschikbaarheid in combinatie met essentiële functies als guest messaging, meertalige wake-up calls, facturering, check-in/uit en service tracking. Zo kan een medewerker via een mobiel apparaat een kamer de status ‘schoon’ geven of een wens of klacht van een gast doorgeven. Op die manier kan hotelpersoneel kamers die zijn schoongemaakt sneller beschikbaar melden voor gebruik. Voor alle features geldt betalen op basis van kamers die in gebruik zijn, waardoor hoteliers enkel betalen voor kamers die ook daadwerkelijk rendement opleveren.”

Joost van Beek: ; Wij zoeken partners die onze taal spreken en onze behoeftes begrijpen. Ik heb een heel goed gevoel overgehouden aan de eerste keer dat ik met Nfon sprak. De ervaring en kennis van Nfon over de hotelmarkt vond ik heel prettig en ik ben ervan overtuigd dat we de opgebouwde relatie nog lang zullen voortzetten.'

Toekomst

Met Jaz in the City beschikt Amsterdam over een nieuw urban lifestyle hotel waar lifestyle en moderne techniek op een unieke manier samenkomen. Dankzij de digitalisering van boeking, verblijf, check-in, check-out en betaalprocedure houdt de gast meer ‘quality time’ over. Met Jaz in the City Amsterdam heeft de Deutsche Hospitality Group bovendien een perfecte blauwdruk in handen voor het realiseren van nieuwe Jaz in the City-hotels in andere Europese steden.

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/5859469). © Jaarbeurs IT Media.
?

 

Jouw reactie


Je bent niet ingelogd. Je kunt als gast reageren, maar dan wordt je reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om je reactie direct geplaatst te krijgen, moet je eerst rechtsboven inloggen of je registreren

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
Je reactie ontbreekt
Vacatures

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×