Managed hosting door True
Deze opinie is van een externe deskundige. De inhoud vertegenwoordigt dus niet noodzakelijk het gedachtegoed van de redactie.

Fiscaal balen (2)

 

Bijgaand een antwoord dat ik onlangs van de belastingdienst/afdeling buitenland ontving.

En dan te bedenken dat voor deze afdeling geldt dat:

  • Bijna al hun 'klanten' zich in het buitenland bevinden;
  • De beantwoording van een papieren brief gemiddeld 2 maanden duurt;
  • Hun telefonische bereikbaarheid nihil is: na je door een uitgebreid voice-response systeem heengeworsteld te hebben, kom je altijd bij de stem die zegt: "al onze medewerkers zijn op het ogenblik in gesprek. ... wij verbreken nu de verbinding". En weer zijn er x buitenlandse telefoontikken verdwenen.
----- Original Message -----
From: Belastingdienst P/O Buitenland (n)
To: Robert A.M. van Lopik
Sent: Monday, June 09, 2003 11:30 PM
Subject: Dienstverlening via e-mail is beëindigd! (KMM361415C0KM)
 
Geachte heer/mevrouw van Lopik,
 
De belastingdienst heeft besloten om de dienstverlening via e-mail te beëindigen.
 
Dat betekent dat uw e-mailbericht niet wordt afgehandeld. Ik verzoek u dan ook om uw vraag/verzoek schriftelijk, danwel telefonisch te stellen.
 
Het adres is:
Belastingdienst/Limburg/kantoor Buitenland
Postbus 2865
6401 DH Heerlen
 
Telefoonnummer: 045 - 577 95 00
Vanuit buitenland: +31 45 - 577 95 00
Faxnummer: 045 - 577 93 33
 
Openingstijden: Van maandag tot en met vrijdag van 8.00 - 17.00 uur
 
Met vriendelijke groet,
De Belastingdienst


 
Rob van Lopik, Portugal

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/1356195). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees meer over


 
Vacatures

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×