Managed hosting door True
Deze opinie is van een externe deskundige. De inhoud vertegenwoordigt dus niet noodzakelijk het gedachtegoed van de redactie.

Fiscaal balen (2)

Dit artikel delen:

Bijgaand een antwoord dat ik onlangs van de belastingdienst/afdeling buitenland ontving.

En dan te bedenken dat voor deze afdeling geldt dat:

  • Bijna al hun 'klanten' zich in het buitenland bevinden;
  • De beantwoording van een papieren brief gemiddeld 2 maanden duurt;
  • Hun telefonische bereikbaarheid nihil is: na je door een uitgebreid voice-response systeem heengeworsteld te hebben, kom je altijd bij de stem die zegt: "al onze medewerkers zijn op het ogenblik in gesprek. ... wij verbreken nu de verbinding". En weer zijn er x buitenlandse telefoontikken verdwenen.
----- Original Message -----
From: Belastingdienst P/O Buitenland (n)
To: Robert A.M. van Lopik
Sent: Monday, June 09, 2003 11:30 PM
Subject: Dienstverlening via e-mail is beëindigd! (KMM361415C0KM)
 
Geachte heer/mevrouw van Lopik,
 
De belastingdienst heeft besloten om de dienstverlening via e-mail te beëindigen.
 
Dat betekent dat uw e-mailbericht niet wordt afgehandeld. Ik verzoek u dan ook om uw vraag/verzoek schriftelijk, danwel telefonisch te stellen.
 
Het adres is:
Belastingdienst/Limburg/kantoor Buitenland
Postbus 2865
6401 DH Heerlen
 
Telefoonnummer: 045 - 577 95 00
Vanuit buitenland: +31 45 - 577 95 00
Faxnummer: 045 - 577 93 33
 
Openingstijden: Van maandag tot en met vrijdag van 8.00 - 17.00 uur
 
Met vriendelijke groet,
De Belastingdienst


 
Rob van Lopik, Portugal

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.