Managed hosting door True

Imtech ICT levert Avaya Aura aan GGN

Dit artikel delen:

Ict-dienstverlener Imtech ICT levert het geïntegreerde telefonieplatform Avaya Aura Communication Manager aan de vijf regionale callcenters van incassobedrijf GGN. Het telefonieplatform wordt redundant uitgevoerd, op twee fysiek gescheiden locaties. Het systeem werkt met het SIP-protocol.

Voor de ondersteuning van de callcenters kiest GGN Avaya Aura Call Center Elite. Deze functionaliteit is onderdeel van de centrale Avaya Aura-architectuur en vereist geen extra hardware. Door het gebruik van onder andere skill based routing worden binnenkomende gesprekken snel en doelgericht doorgezet naar gespecialiseerde GGN-teams.

'Betrouwbaarheid en stabiliteit waren belangrijke eisen voor GGN. Door de omgeving te centraliseren en redundant uit te voeren, kunnen we dat garanderen', zegt Peter Andoetoe, account manager bij Imtech ICT. Tegelijkertijd is het systeem schaalbaar, zodat GGN in de toekomst de functionaliteit van zijn callcenters kan uitbreiden en de dienstverlening ook via andere kanalen, zoals e-mail of chat, kan ondersteunen. Dit wordt vergemakkelijkt door de integratie met de backoffice-systemen. Op die manier is de  bereikbaarheid ook op de lange termijn gegarandeerd.

GGN

GGN is de grootste creditmanagementorganisatie van Nederland. Bij GGN werken ongeveer 1500 medewerkers, van wie meer dan de helft als incassospecialist. Daarnaast zijn er 150 (kandidaat-) gerechtsdeurwaarders en 55 juristen. GGN is met 28 vestigingen actief in het hele land.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.