Managed hosting door True

KPN integreert IT Solutions in Zakelijke Markt

ITS-ceo Steven van Schilfgaarde verlaat bedrijf

 

Ict-dienstverlener KPN gaat zijn divisies IT Solutions en Zakelijke Markt per 1 januari 2014 samenvoegen. Het bedrijf doet dit omdat de markt vraagt om een geïntegreerde aanpak voor telecom- en ict-diensten. John van Vianen, ceo van Zakelijke Markt, krijgt voorlopig de leiding over de nieuwe divisie. Steven van Schilfgaarde, ceo van IT Solutions, moet daarom het veld ruimen en verlaat KPN.

KPN heeft in 2011 al besloten om de telecom- en ict-dienstverlening te integreren. Het samenvoegen van Zakelijke Markt en IT Solutions is daarom volgens het bedrijf een logische vervolgstap. Ter voorbereiding op de integratie wordt per 1 oktober 2013 al gekozen voor een meer gezamenlijke benadering door beide divisies waarbij John van Vianen de leiding zal nemen.

Nieuwe directeur IT Solutions

Steven van Schilfgaarde heeft besloten om zijn carrière buiten KPN voort te zetten. Hij vertrekt per 1 oktober aanstaande. KPN wil Alexander van der Hooft benoemen tot directeur IT Solutions met als opdracht om met een definitief plan te komen voor de verdere integratie van IT Solutions in de Zakelijke Markt.

‘We respecteren het besluit van Van Schilfgaarde om de organisatie te verlaten’, zegt Joost Farwerck, lid van de raad van bestuur van KPN. ‘Van Schilfgaarde heeft een waardevolle bijdrage geleverd aan KPN, onder andere als ceo van IT Solutions en interim cfo van KPN. Hij heeft met IT Solutions een uitstekende basis gelegd voor de verdere integratie binnen KPN.’

De voorgenomen besluiten worden nog voorgelegd aan de medezeggenschapsraad.

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/4812239). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees meer over



Lees ook


Partnerinformatie
 

Reacties

Doel: een geïntegreerde aanpak voor telecom- en ict-diensten
Besluit: 2011
Actie: een meer gezamenlijke benadering per 1 oktober 2013 en komen met een definitief plan voor verdere integratie....

In dat tempo kunnen de klanten nog heel lang wachten op de geïntegreerde dienstverlening.

@Lars

Slim... bezig?

Zolang ze er 6 maanden over doen om VOIP oplossing redelijk te laten lopen zou ik peroosnlijk ervoor kiezen die zakelijke afdeling maar af te stoten!

Vacatures

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×