Managed hosting door True

Computable werft magazine-abonnees

Gratis toegangskaarten voor Cebit 2013

De ict-vaktitel Computable geeft gratis toegangskaarten voor Cebit 2013 aan bezoekers van de website die een abonnement nemen op het maandblad. Zij ontvangen dan twaalf keer per jaar het ict-vakblad Computable thuis in de bus, of op kantoor. Het magazine biedt maandelijks een overzicht van de bestgelezen nieuwsberichten en achtergrondartikelen van de site.

Een abonnement op het Computable-maandblad is gratis voor ict’ers die tot de doelgroep van het vakblad behoren. Een abonnement heeft een looptijd van drie jaar en wordt daarna beëindigd, tenzij de lezer het abonnement gratis verlengt. Computable richt zich op ict-managers en ambitieuze ict’ers die zijn betrokken bij of adviseren over aankoopbeslissingen. Het blad houdt lezers op de hoogte van de belangrijkste trends en ontwikkelingen in de ict-sector.

Het vakblad Computable wordt samengesteld uit nieuws, achtergronden, discussies en opinies die verschijnen op de ict-vaksite Computable.nl. De redactie kiest daarbij voor die bijdragen die het best zijn gelezen en waarop het meest door vakgenoten is gereageerd. Dit biedt een objectieve maatstaf voor het belang van de content en de relevantie voor ict’ers in de dagelijkse praktijk. Computable is het enige vakblad ter wereld dat op deze vooruitstrevende wijze wordt gemaakt.

‘Het magazine blijkt zeer belangrijk te zijn voor onze lezers’, zegt hoofdredacteur Johannes van Bentum van Computable. ‘Hoewel veel van onze abonnees regelmatig het dagelijkse nieuws via de website volgen, waarderen zij het zeer om maandelijks een overzicht met de belangrijkste ontwikkelingen in de bus te krijgen. In de praktijk blijkt dat bijna niemand erin slaagt voortdurend het nieuws online bij te houden, voor hen biedt het magazine een vangnet.’ Het aanbod van twee gratis kaarten bij een nieuw abonnement sluit volgens Van Bentum goed aan bij het streven van de Computable-redactie lezers op de hoogte te houden van nieuwe trends en ontwikkelingen.

Drie jaargidsen

Naast de maandelijkse edities van Computable, die elk een eigen opinie- en technologiethema kennen, ontvangen abonnees drie jaargidsen:
• de Computable ICT Services Guide over de ontwikkelingen in de ict-dienstverlening met een overzicht van de veertig grootste en meest gewaardeerde ict-dienstverleners in Nederland onder lezers van Computable;
• De Computable 100-gids, met een overzicht van de honderd krachtigste ict-ondernemingen van Nederland, gemeten naar financiële prestaties en het imago onder de lezers van Computable;
• De Computable Consultancy Guide met de laatste trends in ict-consultancy en een overzicht van de veertig grootste en meest gewaardeerde ict-consultants in Nederland onder lezers van Computable.

Lezers van Computable.nl komen ook in aanmerking voor een abonnement op het magazine Computable wanneer zij onderdeel zijn van of rechtstreeks rapporteren aan het algemeen management van hun onderneming en daarmee eindbeslisser, medebeslisser of budgethouder zijn voor de aanschaf van ict-producten of -diensten.

Neem nu een abonnement

Neem nu een abonnement op Computable-magazine en krijg gratis toegang tot Cebit 2013, van 5 tot en met 9 maart 2013 in Hannover, Duitsland. Vul je gegevens in en print direct gratis toegangskaarten voor de belangrijkste ict-beurs van Europa.

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/4673648). © Jaarbeurs IT Media.
?

 

Reacties

Nu snap ik het ...

Quote uit bovenstaand artikel:
"Computable richt zich op ict-managers en ambitieuze ict’ers die zijn betrokken bij of adviseren over aankoopbeslissingen."

Managers en adviseurs ... geen wonder dat het technisch niveau van sommige artikelen af en toe van bedenkelijk alooi is.



Helaas ben ik enkele jaren geleden al geschrapt uit de doelgroep. Op dat moment was ik vooral technisch specialist, en niet betrokken bij aankoopbeslissingen. Gelukkig kan ik m'n ei nog kwijt op deze website :)

Tja... wel beslissings bevoegdheid, maar die wentel ik steevast af op mijn colega's. mij ontbreekt het aan ambitie, dat krijg je als zeer ervaren techneut.

Johannes gewoon doorgaan... vakbladen zijn er wel meer.... plaatsen waar profesionals en prutsers op een fatsoenlijke manier met elkaar in discussie kunnen gaan zijn er nauwelijks.
De hoop is dat de doelgroep (met name de managers) ook deze website regelmatig bezoekt en zo welicht nog eens zien dat de ict-wereld groter is dan het beeldscherm waar zij mee werken.

PaVaKa ooit was er wel een mooie plek om met profesionele en amateur ICT specialisten te sparren maar helaas, iedereen die echt wat in huis heeft, doet er verstandig aan forums e.d. te mijden... gelukkig bestaat er nog zoiets als irc ;)

@PaVaKe

Troost je, ik val blijkbaar ook niet meer onder de doelgroep en ontvang dus ook geen magazine;-)

Helaas kan je niet iedereen happy houden.

Online is natuurlijk genoeg terug te lezen. En je hebt daar nog het grote voordeel dat je in discussie met elkaar kan gaan.

Ik vraag me af hoeveel abonnees Computable met deze actie denkt te werven! Met andere woorden hoeveel geld denken ze hiermee binnen te halen! Papier is niet meer van deze tijd en zoals Ruud al zei, je kunt altijd alles in archief op de site terugvinden.

I.p.v. dit soort acties misschien zou de redactie zich beter kunnen concentreren op de kwaliteit van de opinies (waar al lang over geklaagd wordt), meer variatie ( weer een cloud-artikel! Waarom lees ik niks over ict en juridische zaken etc etc) , degelijke onderzoeken waar geen marketing achter zit en objectief is, rond de tafel sessies met verslag op de site(elke maand een onderwerp) en nog meer van dit soort activiteiten.
Als de inhoud en kwaliteit op alle fronten op wat hogere niveau getild worden, als met beleid en kieskeurigheid meer variatie aangeboden wordt dan komen de adverteerders op je af! Sterker nog, nieuwe adverteerders want de site host nieuwe onderwerpen.

Computable heeft al een goede naam, vrijwilligers (opinie houders) met hoge kwaliteit en verder alles wat een platform nodig heeft om meer succesvol te worden. Met een beetje beleid, kieskeurigheid (wat mij betreft, de redactie mag eisen aan kwaliteit en inhoud van stukken stellen) en een visie zou deze site geen behoefte hebben aan het werven van abonnees want de adverteerden zullen in dat geval in de rij gaan staan.


@Reza

als je cloud inklopt boven aan deze pagina bij artikel en zoek dan krijg je, schrik niet, 134.000 hits, je hebt dus meer dan gelijk, alles zal dan wel gezegd en becommentarieerd zijn voor de komende 6 maanden. Zo zijn er nog wel een paar helaas....

Vacatures

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×