Managed hosting door True

Getronics levert ministerie LNV ip-callcenter

Getronics richt voor het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit een callcenter in op basis van ip-telefonie met Cisco-apparatuur. Het call-center telt 140 werkplekken en verwerkt jaarlijks zo'n 500.000 telefoontjes.

De automatiseerder beweert dat LNV het eerste ministerie is dat met een dergelijk ip-callcenter gaat werken. Naar verwachting zal het begin 2004 operationeel zijn. De Dienst Het LNV-loket, verdeeld over twee locaties in Assen en Diemen, gaat gebruikmaken van het callcenter en verwacht ermee een betere bereikbaarheid en dienstverlening te bereiken.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.