Managed hosting door True

Jonge Japanse vrouwen stimuleren PC-verkoop

 

De verkoop van PC's in Japan is dit jaar explosief gestegen. Dankzij jonge vrouwen. Niet omdat enkele modellen hun medewerking hebben gegeven aan een reclamecampagne. Nee, de Japanse vrouwen in de leeftijd van 20 tot 30 jaar zijn verantwoordelijk voor een massale vraag naar PC's met Internettoegang en e-mailprogrammatuur.

De drie grootste Japanse steden, Tokyo, Osaka en Nagoya melden voor de periode april-juni een toename in de verkoop van PC's van maar liefst 132 procent vergeleken met dezelfde periode vorig jaar. Het marktaandeel dat de jonge vrouwen opeisen, is opgelopen van 14,7 procent in oktober 1998 tot 45,7 procent in juli 1999.

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/231001). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees meer over


 
Vacatures

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×