Managed hosting door True

IBM kiest Siebel voor klanteninfrastructuur

 

IBM gaat de applicaties voor elektronische handel van Siebel toepassen in zijn multichannel klanteninfrastructur. In een nieuw op te zetten klanteninformatiesysteem worden de klantenrelaties via verkoop, service, marketing, callcenters, websites en zakenpartners samengebracht.

Het systeem moet meer dan 55 duizend interne IBM-gebruikers, dertigduizend zakenrelaties en via het web miljoenen klanten gaan bedienen.
Met de crm-software van Siebel denkt Big Blue de relatie met zijn klanten enorm te kunnen verbeteren. Enerzijds door een vereenvoudiging, omdat veel verschillende zaken worden samengevoegd in één systeem, anderzijds door te anticiperen op de behoeften en wensen van de klanten, wat mogelijk wordt door het koppelen van verschillende gegevensj

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/126060). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees meer over


 
Vacatures

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×