Managed hosting door True

VCD CSS koopt planningssoftware Nedfirma

 

VCD CSS, een softwareonderdeel van het Nederlandsee automatiseringsbedrijf VCD, neemt voor een onbekend bedrag Nedfirma over, een Nederlandse leverancier van planningssoftware. De Skednet-software van Nedfirma wordt als add-on geleverd aan klanten die Exact-software gebruiken. Roland ten Broeke, algemeen directeur van VCD CSS, zegt dat het roosterprogramma geschikt is voor bedrijven met flexibel personeel, zoals in branches als de retail, de horeca en uitzendbureaus.

Nedfirma levert het pakket Skednet, een roosterprogramma om personeel voor werkzaamheden in te plannen. De planningsoplossing draait bij de bedrijven zoals McDonald's, Tuinland, Albert Heijn en Hema, aldus Roland ten Broeke. ‘Het is een softwareprogramma dat geschikt is voor elke onderneming met flexibel personeel.'

Exact en Excel

Volgens Ten Broeke is de software geschikt voor gebruikers van Exact software. VCD CSS is een grote partner van Exact. ‘Skednet is een goede toevoeging voor gebruikers van Exact software, omdat Exact zelf geen goede software voor planning heeft. Skednet heeft op het gebied van planning ook meer functies dan Microsoft Office Excel. Tot slot is Skednet gebruikersvriendelijk. De planningsoftware is verder vanuit de gebruikers ontwikkeld, dus niet vanuit de ict-afdeling.'

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/3825771). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees ook


 

Reacties

En nou maar hopen dat de nieuw overgenomen firma niet ten onder gaat aan de totaal verziekte bedrijfscultuur van VCD. Talent verlaat gillend het pand en de consultants die overblijven laten klanten zitten met niet werkende oplossingen, omdat er vanuit de techniek wordt geredeneerd en het inlevingsvermogen in de business en behoeften van de klant onvoldoende aanwezig is. In Groningen heeft vrijwel iedereen negatieve ervaringen met dit bedrijf.

Beste Freek Willem,

Wij betreuren jouw mening/ervaring en zouden graag hierover met je spreken om te kijken of we het kunnen oplossen omdat er ook zeer veel postieve klanten & werknemers zijn bij VCD. Kijk op onze website voor referentverhalen!

Helaas ken ik dit bedrijf van beide kanten: als klant en als werknemer. Mijn ervaringen zijn helaas voor Puck van Dijk gebaseerd op ervaringen en feiten en die zijn vrijwel unaniem negatief. Ik zie niet in wat een gesprek daar aan kan veranderen en heb derhalve ook geen behoefte aan dat gesprek.

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.