Capgemini heeft Ted Benoît ingeschakeld. Zijn illustraties maken deel uit van een wereldwijde advertentiecampagne. Benoît is in Frankrijk geliefd om zijn klare lijn-stijl, de grafische taal die groot gemaakt is door Hergé, de tekenaar van Kuifje.
De illustraties van TedBenoît zijn terug te vinden in diverse media-uitingen van Capgemini. Voorbeelden zijn billboards langs de weg en op vliegvelden, advertenties in kranten en vakbladen, stands op beurzenen en interne communicatiemiddelen. Reclamebureau Publicis bedacht de campagne met als leus 'Together. Free your energies'
Een woordvoerster van Capgemini vertelt dat er vooraf zo'n vijftig potentiële illustratoren zijn bekeken.Zij zegt dat de keuze op Benoît viel vanwege zijn unieke stijl ('veel kleurgebruik en details, realistisch maar ook met een dosis humor'), de heldere klare lijn, en zijn vermogen om de ict-sector te begrijpen en dit te vertalen in tekeningen die zeer toepasselijk zijn voor de activiteiten van Capgemini. In de campagne-uitingen is zijn liefde voor de (nostalgische) vormgeving van het Amerika van de jaren 1930-1950 duidelijk terug te vinden.
Frankrijk is het Europese stripland bij uitstek. Benoît is in Frankrijk een bekende striptekenaar en een veelgevraagd illustrator. Met de keuze om hem aan te trekken als illustrator voor de campagne laat Capgemini zien dat het van oorsprong een bedrijf is uit het land van de 'bande dessinée'.