Managed hosting door True

Accenture en Adobe breiden samenwerking uit

 

deal overeenkomst partner samenwerking akkoord

Accenture en Adobe breiden hun samenwerking uit op het gebied van digital marketing. Tijdens deze driejarige overeenkomst gaan de bedrijven marketingoplossingen maken voor organisaties in de life science, gezondheidszorg en financiële dienstverlening in Noord-Amerika en Europa. De oplossingen zijn gebaseerd op Marketing Cloud van Adobe.

Accenture en Adobe gaan een gespecialiseerd team van professionals en experts samenstellen op het gebied van digitale marketing en sales. Het doel hiervan is om klanten binnen de life science, gezondheidszorg en financiële dienstverlening te helpen bij het verbeteren van marketingprestaties en efficiëntie. De bedrijven richten zich op oplossingen die gericht zijn op het publiceren van content op grote schaal. Het teamgaatl de oplossingen van Adobe Marketing Cloud integreren met digitale marketingdiensten van Accenture Interactive (onderdeel van Accenture Digital). ‘Organisaties hebben behoefte aan digitale marketingoplossingen die hun markten ondersteunen, snel kunnen worden uitgevoerd en helpen bij het realiseren van bedrijfsdoelen. Accenture en Adobe kunnen dit bieden’, aldus Glen Hartman, senior managing director voor Accenture Interactive in Noord Amerika.

Zowel Accenture als Adobe worden erkend als ‘industrieleiders’. Beide bedrijven zijn door Forrester Research benoemd als ‘leider’. Accenture Interactive als leider op het gebied van wereldwijde ‘digital experience service providers’, en  Adobe als leider in ‘digital experience platforms’. Forrester Research zegt dat Adobe een platform heeft ontwikkeld met de beste technologieën om marketingactiviteiten te ondersteunen.

Accenture Customer Engagement

Accenture en Adobe introduceerden eerder dit jaar Accenture Customer Engagement (ACE). ACE is een pay-per-use digital marketingdienst die gebaseerd is op de cloud. De digital marketingdiensten en achterliggende Adobe Marketing Cloud-oplossingen worden beheerd door Accenture Interactive, waardoor het voor marketeers niet meer nodig is om technologieën en diensten te integreren en optimaliseren. Ook hoeven zij het personeel hierin niet te trainen. Hiermee gaven zij een voorbeeld van hun mogelijkheden.

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/5671164). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees meer over



Lees ook


 
Vacatures

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×